24 grader....

Ja nu ar jag framme och det ar sa varmt och skont, drygt 24 grader.

Resan gick bra men var ganska lang och trakig, 6 timmar lite drygt tod det.

Har traffat lakaren idag och fatt min sjukgymnast, har aven hunnit med bassangtraning, sa skont. Imorgon blir det traning och behandlingar. Lite langa dagar sa har i borjan, men jaja det ar bara att gilla laget :)
Jag har liksom inte vant mig vid lunken an....

Snart blir det mat, igen, sen ska jag nog hanga pa ner och kolla fotboll pa storbildstv, inte ritkigt min greje egentligen, men men. En ol eller tva kan ju ga ner :)

Kram pa er alla, jag hor av mig snart igen...
Teneriffa | |
#1 - - Jens:

Haha, Pensionärer, fotboll på storTV och öl. ha så skoj :)

#2 - - Lejonkvinnan:

Underbart att höra av dig!

Kram

#3 - - Malde:

Skönt att veta att du är framme ordentligt!

Kram!

#4 - - Helena:

Härligt att du äntligen är där!

Njuuuut!

Kram Helena

#5 - - Heleena:

HÄRLIGT!



Det finns kanske annat du kan spana på istället för fotboll ;) Glutta lite är bara bra för hjärtat hihihi



Kram på dig!

Upp