döttrar, jag älskar dom!!!!



Min mellantjej har lärt mig att lyssna på Winnerbäck och den här låten är favoriten just nu. Den är så bra!

Äldsta tjejen ska åka till London imorgon bitti med sin pojkvän och hans mamma, och jag unnar henne verkligen det. London, det är en stad som jag verkligen skulle vilja besöka. Jag hoppas att deras 3 dagar i London blir suveräna och minnesvärda! Hon ska fota mycket har hon lovat :)

Minsta tjejen och jag ska som jag berättat tidigare gå på konsert på torsdag, Tokio Hotel.

Tänk vad jag skulle ha missat i mitt liv om jag inte hade haft mina älskade döttrar.

Tjejer, Jag älskar er till månen och hem igen, för alltid!!!
Familj | |
#1 - - Marie:

Kärleken till sina barn är något speciellt..........

#2 - - Marie-Louise:

Marie: Ja visst är det så :) och vad som än händer så finns den kvar. Det är en kärlek som aldrig kommer kunna "ta slut".

#3 - - Heleena:

Den är verkligen riktigt bra! Min dotter älskar också "Lasse" som hon säger, låter nästan som att hon känner honom hihihi

Upp