foto kavalkad....

Jag tänkte bjuda på en foto kavalkad på mig som liten. Fick ett brev med foton av mig för några dagar sedan och nu är dom inscannade. Så vad passar bättre än att visa några här. (alla foton är klickbara)









Fotona är på mig och min älskade storasyster, jag var drygt 2,5 år och min storasyster var drygt 7,5 år.
Familj | |
#1 - - Helena:

Vilka ljuvliga bilder... MMmmmm.... Barndom!

Hoppas att du och dotera får en trevlig konsertkväll... En liten fråga; Kommer du att kunna blogga från Teneriffa???

Kramelikram

#2 - - Heleena:

Härliga bilder :) Speciellt fint det sista, supersnygg byxdress asså :))



Har nu lagt Mimmi, tagit min sista värktablett och sitter här vid datorn...är väldigt rastlös av mig, om jag lägger mig i soffan så vet jag att det dyker upp något jag måste göra så därför lägger jag mig inte förrän sambon har kommit hem...



Jobbar med min nya blogg, tar kanske ett tag innan jag kommer igång å skriver i den, jag kommer heller inte uppdatera den lika ofta, mer skriva i den lite då å då när behovet finns...



Här kommer adressen: http://egosnack.blogspot.com



Kramis Heleeena

#3 - - Marie-Louise:

*Helena & Heleena*: Jag kommer att blogga från Teneriffa men inte varje dag. Jag får gå till ett internetcafé och det kommer jag göra minst 1 gång/vecka, kanske mer. Så uppdatering får ni, men inte så ofta. Jag visst var det en snygg byxdress ;) Heleena, jag har lagt till mig som följare av din andra blogg :)

#4 - - Heleena:

Så bra, då kan vi följa dig när du är iväg.....hur länge skulle du vara borta?



Upp