hetta och traning...

Nu ar bade hettan och traningen i full gang. Det ar sa hett i solen att jag nu efter 1 vecka letar mig till skuggan :) det ni.... Forlat, jag vet att ni har det kallt och snoigt :)

Traningen flyter pa otroligt bra, jag kommer vara en atlet nar jag kommer hem :)
3 pass ibland 4 pa formiddagen, och 2-3 pass pa eftermiddagen. sa jag vardagarna flyter pa ordentligt fort, helt plotsligt ar det kvall och dax for sangen.

Men helgen maste fyllas med nagot. Nu har jag fatt ett pass i gymmet pa 1 timme sa det ska jag ta lordag och sondag, men sen maste jag gora nagot mera. Vi ar nagra som ska ut pa Delfin- och Valtur nu i helgen eller nasta helg. Det ska bli mysigt :) Maste bara komma ihag kameran da.... Den ligger lite for ofta uppe pa rummet kan jag erkanna for er. Maste bli skarpning pa det.

Nu ar det snart mat igen. Kommentera garna, det forgyller min dag :)

Kram pa er....
Teneriffa | |
#1 - - Lena:

Det verkar som om du har det bra...va roligt!!!

Skuggan är faktisk skön när de e väldigt varmt, där är jag på sommardagarna.

Är hotellet fint o så då? Maten? är den god?

Ha de bra o kom ihåg kameran;)

#2 - - erika:

saknar dig mamma! men förstår inte riktigt om 'det är en 15 årig kille här med sin mamma just nu' i vykortet skulle göra så jag vill åka dit. men håller tummarna för att jag får en plats, bara det inte krockar med kent så! <3

#3 - - Åsa:

Åh, delfin och valtur. Va häftigt!

#4 - - Jens:

Puss

#5 - - Malde:

1,2 minus blev det från förra måndagen till onsdagsträffen. Jag är nöjd!



Må så gott!

#6 - - Lejonkvinnan:

Låter härligt!

Ja glöm inte kameran, ser fram emot lite bilder när du kommer hem igen!

Kramar om!

#7 - - Lejonkvinnan:

Vet du?! Idag har det både regnat och snöat här!

Hoppas du har det bra!!

Kram

Upp