packar....

Ja jag packar ner och packar upp och packar om. Vad ska man ta med sig när man ska vara bort så länge, det är frågan just nu. Jag har gjort en fin packningslista men den börjar bli så lång, jag kan inte ta med allt tror jag. Nej imorgon får jag nog skriva om listan och packa upp och packa ner igen. Hm om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog packa några gånger nu innan jag reser och när jag sen väl har kommit fram så kommer jag upptäcka att jag har glömt något viktigt. Ja sådan är jag....


Och jag kan med säkerhet säga att snön kommer jag inte sakna...   foto: jag
Teneriffa | |
#1 - - Heleena:

hihihi känner väl igen mig med det där packandet....mann ska nog inte börja för tidigt :)



Nu ska jag lägga mig en stund igen...ha en jätte bra dag!



Varma Kramar Heleena

#2 - - ella:

härligt med teneriffa=)

skulle va skönt slippa snön ett tag ,ha en fin dag=)

Upp