sol och hemlangtan...

Just nu har jag drabbats av hemlangtan. jag saknar min harliga familj nagot enormt just nu. 1 vecka har gatt och 3 veckor aterstar. Jag vet att veckorna kommer ga fort, men just nu langtar jag hem. Idag akte ett gang Stockholmare hem och jag hade garna foljt med :( men jag vet att det vander snart. Snart kommer jag val kanna oj det ar bara 1 vecka kvar ungefar, men det hjalper inte just nu. Jag saknar min underbara man och mina fina barn............

Kram pa er allihopa.
Teneriffa | |
#1 - - Heleena:

Inte konstigt att du får hemlängtan, stackare....låt det få vara så, det får vara jobbigt, kanske gråta en skvätt, prata med familjen så änns det förhoppningsvis lite lättare....



Har förstått att du har det väldigt bra, härligt med sol och värme, bara det måste ju vara rejält uppiggande?



Ha dé fortsatt gott!!



Kramar Heleena

Upp