solsken och flagnad....

Halloj pa er alla, har ar det solsken och varmt. Jag flagnar redan pa nasan :)

Allt ar bra har, nu ar det vardag igen sa nu kommer veckan bara rusa ivag, imrogon har jag vart har 1 vecka redan, tiden gar fort. Men helgerna ar ganska langsamma, sa det galler att fylla helgen med nagot.

Traningsvark har jag! Pa mornarna gar jag upp vid 7.00 tiden och tar en morgonpromenad pa drygt 30 minuter sen in i duschen och ner till fruksoten, sen kan dagen borja. Mycket traning blir det. Jag ska se om min sjukgymnast kan massera lite pa ryggen idag, den ar sa om idag, men vi far se.

Pa kvallarna blir det annu mer promenader. Har nere gar jag hur mycket som helst. jag har promenerat mera under denna veckan an vad jag lyckats med hemma under hela vintern.

Jag hor av mig snart igen. Ha det bra sa lange. Skicka lite roliga kommentarer vet ja, sa jag kan fa hora av er lite :)

Kram <3
Teneriffa | |
#1 - - Malde:

Inte var jag på VV ikväll, inte kommer jag att hinna i morgon kväll heller. Onsdag! Då blir det av.



Annars har jag fått Stora Sonen att skratta och fnittra så mycket, så han var tvungen att gå in i ett annat rum för att lugna ner sig :-D

#2 - - Helena:

Vad härligt det låter... Att få flaga på näsan. Jag tittar på mina smågrabbars näsor och kan konstatera att de faktiskt redan börjar bli fräkniga. Ett vårtecken så gott som något! Vad underbart med lååååååånga promenader. Det är väl lättare när du inte har allt praktiskt hemmavid att ta hand om. Ha det riktigt gott!

Kram Helena

#3 - - Lejonkvinnan:

Just nu längtar man efter att få flaga på näsan, -14 grader hade vi i natt hurr



Kram

Upp