barnhemmet...

Såg precis klart på filmen Barnhemmet för andra gången. Jag trodde jag skulle kunna titta på den utan att bli rädd den här gången eftersom jag vet vad som händer och redan har sett den en gång. Men nej så blev det inte, jag hoppade, gömde mig lite och tycker fortfarande att den är otäck. Jag vet inte riktigt vad som är så otäckt med den, kanske för att det är barn med, jag vet inte. Men jag tycker den är obehaglig, den kryper under skinnet på mig. Så nu kommer jag ha mardrömmar i natt och jag kommer tycka att det är grymt otäckt att gå på toaletten i natt. Ni ska få se varför jag kommer tycka att det är otäckt att gå på toaletten i natt, kolla på fotot under. I våran hall ligger toaletten och i slutet av hallen så har vi en klädkammare med en glasdörr, på natten tycker jag att det är riktigt obehagligt att gå på toaletten för jag är så rädd för att det ska stå någon i klädkammardörren. Jag vet att det inte kommer göra det men själva känslan att det skulle kunna göra det finns inom mig. jag tycker alltid att det är lite otäckt att gå upp på natten just för den här klädkammardörren, men efter en skräckfilm blir det alltid ännu värre. I natt kanske jag ska väcka maken när jag ska gå på toaletten, eller vad tycker ni?


foto:jag
Familj | |
#1 - - emelie:

jag sover ju precis bredvid så oroa dig inte ;) puss

Upp