fick ett städryck...

Oj helt plötsligt fick jag ett städryck. Kanske för att döva smärtan från tandvärken eller jag vet inte. Har nu dammsugit överallt, skurat golven i alla rummen, tvättat en massa tvätt, bäddat rent och putsat köksfönsterna, oj oj inte riktigt likt mig.

Vardag | |
#1 - - Ulrika:

Härligt med sån energi, när man känner att man får mycket gjort.

Hoppas din tandvärk ger med sig så du slipper gå till tandläkaren, fförstår att du tycker det är hemskt.

Varma kramar till dig.

#2 - - Åsa:

Härligt att få det gjort och så stolt man känner sig efteråt, när det både ser och doftar rent. Tanken finns att jag ska göra detsamma imorgon om ork och kraft finns...



Kram

#3 - - Lotta:

Va du har det fint hemma nu då inför helgen.

Önskar att jag me hade fått lite städenergi inne, jag vill bara vara ute och hur blir det då inne, illa illa.

Hoppas det blir bättre med din tandvärk

:-)

Upp