jag, en hemsk mamma....

Eftersom jag är en sådan hemsk mamma som bloggar öppet om min besvikelse över Morsdag så får jag idag en rulltårta med chokladfyllning bakad till mig. Tack kära dotter! Jag som är så hemska har också fått reda på att jag ska få något som inte har hunnit bli klart i slöjden, jag får det någon gång i slutet av veckan, kanske om det hinner bli klart (hade jag vetat det igår hade jag inte skrivit om min besvikelse, men nu fick jag reda på det idag, så ja inlägget får vara kvar).

Så eftersom jag är en sådan hemska mamma så lyckas jag få mina döttrar att få dåliga samvete över att dom inte "firade" sin mamma igår. Förlåt säger jag till dom, det var inte meningen att ni skulle få dåliga samvete.
Jag behövde bara få skriva av mig, som den hemska mamma och maka jag är så behövde jag lyfta på ventilen och pysa ur mig lite ledsamhet och visa min sårbarhet.
Familj | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Kram till dig!!

Upp