kommentera...

Ni är väldigt dåliga på att kommentera :( och jag tappar läsare...

Vad vill ni läsa om här? Hur ska jag få tillbaka läsare?

Allmänt | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Jag är usel på att kommentera över lag just nu.

Och jag har också mindre läsare och folk som kommenterar. Men framförallt märks det mest på helger, folk gör väl annat då kanske.



Kram

#2 - - Åsa:

Tack för din kommentar hos mig. Det värmer...

Tycker du skriver så bra redan :-) så jag förstår inte varför du tappar läsare. Jag följer dig iaf. Önskar att jag hade sådan kreativitet som du.



//Kram

#3 - - Helena:

Vet du vad.... Jag tror att det är likadant överallt i Blogglandia! Folk är upptagna med våren!!

Jag vill inte att du konstruerar det du skriver efter oss läsare... Då försvinner ju det roliga. Du själv är alldeles perfekt. Helt okonstruerat. Fortsätt som du gör!!!!

Kram Helena

#4 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan, Åsa och Helena: Tack, då fortsätter jag mitt race och skriver precis som jag gör. Helt okontrollerat och knasigt ;)Kramar till er <3

#5 - - regnnatt:

Ja, folk är upptagna med våren. Tror det är tomt med kommentarer hos många.

Dessutom, vem skriver du för? Först och främst för dig själv väl????

Annars är det ju bokpublicering som gäller ;)!?

#6 - - Marie-Louise:

Regnnatt: Jo jag skriver för mig själv först och främst, men det är alltid trevligt med respons :)

Upp