personlighetstest...

Hittade en personlighetstest hos bloggarmorsan , känns som om svaret faktiskt stämmer ganska bra på mig.

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

 

Testet kan du gör här.

Nöje | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Jag fick exakt samma svar :)

#2 - - Helena:

Jag tyckte också att det var ett kul test!

...och att jag till viss del kände igen mig i resultatet....

Du har en liten utmaning inne hos mig!

Kramkram Helena

Upp