pizza....

Det blev pizza till middag men jag följde med och hämtade den. Tyckte inte riktigt att äldsta tjejen skulle behöva bära hem 5 pizzor ensam, eftersom ingen annan i familjen erbjöd sig att följa med så gjorde jag det, med tandvärk och allt. Ingen idé att tycka synd om sig själv när ingen annan tycker synd om en. Jag valde en Quattro Stagioni fast bad om att få den blandad, det är godast tycker jag när man får allt på hela pizzan och inte uppdelat i 4 olika smaker.


bild: google

Jag hade tänkt att jag skulle unna mig att äta upp hela pizzan idag, men jag orkade bara halva. Säkert lika bra det, annars går jag väl upp det ynka kilot som jag har lyckats gå ner.
Familj | |
#1 - - emelie:

ett kilo är ju bra det med! det blir finare tillslut om man tar det försiktigt ju hihi PUSS

#2 - - Marie-Louise:

Emelie: Tack kära dotter. Ja visst ska man gå ner sakta men säkert ;)

Upp