prov...

Ikväll ska jag iväg på prov, antagningsprov till Socionomlinjen, hjälp vad nervös jag är. Det känns just nu som om jag inte kommer kunna någonting, jag har ju ingen aning om vad det kommer för frågor. Jag försökte kolla lite med hon som skickade ut "inbjudningarna" om hur man skulle kunna förbereda sig inför provet men hon sa bara att man kan inte förbereda sig för deras prov. Man ska kryssa i frågor och sen skriva svar på andra frågor och inga utav frågorna kunde man förbereda sig på, utan man skulle bara skriva vad man "trodde" eller "tyckte" och göra det bästa man kan av provet och svaren. Så ja, jag får gå dit och göra mitt allra bästa, sen är det bara att vänta och se vad dom tycker.


bild: google
livet | |
#1 - - Lotta:

Lycka till!

Det ska nog gå bra, det gäller att inte tänka så mycket utan svara det man först tänker på.

Med all säkerhet kommer du att lyckas.

:-)

#2 - - Lejonkvinnan:

Lycka till !

Kram

#3 - - Anki:

Lycka till jag håller tummarna!

#4 - - Heleena:

Lycka till, har missat helt att du ska söka den linjen, vad kul! Ville också bli socionom från början men ändrade mig, blev behandlingspedagog istället, stora skillnaden sedan är nog att jag mer jobbar med klienter, socionomer har oftast så mycket administrativt...Lycka till igen,



Kram Heleena

Upp