regn, regn, regn....

Imorse vaknade vi till regn och det bara fortsätter att regna och regna. Kommer nog regna hela dagen. Vi som har haft det så fint nu i några dagar, precis när jag börjat vänja mig vid värmen och lyckats leta fram linnen och kortbyxor, ja då blir det regn.

Just nu är jag inne i en bloggsvacka, jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Men så fort blogglusten kommer igen så återkommer jag direkt. Vem vet det kanske sker redan ikväll eller imorgon.
Allmänt | |
#1 - - Denise, ÅKER TILL USA OM 19 DAGAR OCH KOMMER BLOGGA DÄRIFRÅN!:

Sv: Tack så mycket för din röst på min blogg! Snart kommer länkarna från tävlingen upp! Kanske var det tack vare dig jag vann! Följ gärna min blogg via bloglovin, om 19 dagar åker jag till Florida en månad och kommer då blogga därifrån med bilder, videoklipp och en hel del annat! Tack!

Ha en bra dag

/Denise

#2 - - Helena:

Det är lite segt med bloggandet här med. Sjuka barn, vackert väder, trötthet.... Ja... Livet i övrigt pockar på helt enkelt!

Men vi kommer oss väl både du och jag hoppas jag?!

Kram Helena

#3 - - Lejonkvinnan:

Kram !!

#4 - - Anki:

Jag är också seg med mitt bloggande! Det finns så mycket som rör sej i mitt huvud men jag kan inte skriva ned det. Och jag vet ju att det bästa är ju oftast att skriva ned det man känner då lättar det liksom. Jag borde vara på gott humör för hela helgen har det varit ett strålande väder här. Både lördag o söndag har jag tillbringat i min lilla trädgård o på altanen. Men ändå känner jag mej en aning nere. Jag delar gärna med mej av solen till dej!

Upp