sol och värme.....

Ute är det klarblå himmel och sol, + 20 grader och underbart väder. Och jag har inte kommit ut ännu. Ska ta mig en tur ner till centrum snart och handla lite.

Annars är det lite bättre med tanden, jag klarar mig nog till måndag då jag har fått en tandläkartid. Tandvärk tar verkligen knäcken på en. Men precis som tandvärk brukar jag ha i ryggen, jag känner igen smärtan precis, bara det att det sitter i tanden nu så ryggen känns inte av lika mycket just nu. Men precis samma sorts värk brukar jag alltså ha i ryggen. jag vet att jag flera gånger har försökt förklara min ryggvärk och då faktiskt sagt att det är som att ha tandvärk i ryggen och ja det stämmer precis, tyvärr. Antagligen är det någon nerv eller så i ryggen som värker tänker jag eftersom tandvärk brukar väl ha med nerver att göra. Men nu har jag i alla fall en röntgen av ryggen på gång, min reumatolog har skickat iväg en remiss, så nu väntar jag på en tid. Det kunde ta upp till 5 veckor sa min läkare så det är bara att vänta.

Nej nu ska jag gå ut i solen en liten stund.


foto:jag
Sjukdom | |
#1 - - Åsa:

Så härligt med sol och värme. Det gör en gladare i själen. Hos mig smattrar det på rutan men jag tycker om det. Ska ta på mig regnstället och gå ut och hoppa i vattenpölarna i smyg, hihihi...



//Kram

Upp