vardag....

Nu var det någon dag sedan som jag skrev här på bloggen. Jag har just nu inget att skriva om. Jag hade tänkt utveckla tiden på Karolinska lite, men det får vänta, jag orkar inte just nu. Idag är det besök hos kuratorn igen och tyvärr har jag inte varit hos läkaren ännu. Jag har lyckats få en telefontid på måndagkväll med läkaren, det var den tidigaste tiden jag kunde få. Synd att inte kuratorn kan skriva ut antidepptabletter. Det är ju hon som tycker att jag ska prova det så det vore ju skönt om jag fick börja med dom nu så snart som möjligt, men det vet vi ju alla hur det är med läkartider.


foto:jag

Just nu längtar jag tills vi får det varmt och skönt. Det här vädret som vi har nu är så jobbigt, ena dagen varmt och fint väder andra dagen grått, trist och kallt väder.
Vardag | |
Upp