varmt, har vi fått sommar...

Vad härligt varmt det är ute nu, har vi fått sommar tro. Nu kan man gå ute i shorts och linne och det är så skönt. Ska sätta mig nu och få lite färg ute på balkongen och dricka lite kaffe. Har börjat på del 2 i Jens Lapidus serie: Aldrig fucka upp. Ganska bra böcker faktiskt, det händer mycket hela tiden och det är spännande att läsa om det Stockholm som man själv aldrig ser, men man blir lite skrämd över hur det verkar vara. Visst det är en bok men antagligen stämmer ganska mycket, tyvärr.

Tyvärr är jag kroppsligt inne i en svacka, har ont hela tiden. Vill helst bara ligga i soffan men det fungerar ju inte. benen värker för varje steg jag tar så promenader blir det inte så mycket av just nu, tyvärr. Antagligen skulle jag må bra av att gå ut och promenera men värken i vaderna och låren sätter stopp. Det känns som om jag har feber hela tiden, kroppen liksom kokar....



foto:jag
Allmänt | |
#1 - - Anki:

mm det är skönt med värmen men jag har också svårt att ge mej iväg ut fattar inte varför? Jag skulle gärna vilja sitta ute o läsa men jag kan inte koncentrera mej på någon bok. Jag njuter av alla mina tulpaner i trädgården just nu. Kram

Upp