citrusfrukterna blev riktigt bra...

De torkade citrusfrukterna blev riktigt bra. Jag torkade apelsin, citron och lime. Kiwi har jag i ugnen nu, ska bli spännande att se hur den blir.


Ett fat med torkad citrusfrukter. foto:jag


Apelsin                          Citron                             Lime

Nu återstår bara att se vart jag ska pynta med dessa. Jag tror att jag ska ha några i adventsljusstaken, ska leta ståltråd först. Återkommer med foton senare. Vörtbröden är färdiga om 1,5 timme ungefär.
Jul | |
#1 - - Fnulan:

Fina!!! Gör en krans att sätta på dörren!!!!



sv: tack =)

#2 - - Fnulan:

Köp grane bara! Och rött sidenband, sen sätter du fast lite citrusskivor som dekaoration och det röda bandet virat eller ngt.. lätt som en plätt"

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1014516

#3 - - Kristina:

Jättefina var de! Önskar att jag hade pyssliga fingrar...

#4 - - Daniel:

Tjusiga



Sååå du hittar på!!!

#5 - - Dansbandsfrun:

jag har gjort precis likadant. Har köpt i alla tider o kom på att det var så enkelt å göra själv ju ;)

va kreativa vi är ;)

Upp