dagens datum...

Kom precis på att dagens datum blir 101112 :)
Ganska coolt att födas idag, personnumret blir 101112!
Allmänt | |
#1 - - Fnulan:

Oj ja just det!!! Häftigt!!!!



Min kompis fick barn förra året; 090909 och Tindra föddes 09:10...störigt ju!!!

#2 - - carina:

Det skulle vara coolt att ha ett sådant födelsedatum :)

Kram och ha en fin kväll!

#3 - - Fnulan:

hihi ska vi hinna får vi skynda oss... tror det är kört ;)

#4 - - Fnulan:

Jag kände några av dom som var där, och det var konstigt... Jag var ju där och badade på kvällarna när jag slutat och rummet vi bodde i använde vi som behandlingsrum, så ja, det var konstigt. Sambon kände nog inte som jag. Men sällskapet var så härligt så jag kunde slappna av ändå.

Kram

#5 - - Kristina:

Och så kan man hoppas att de fyra sista blir 1314!

#6 - - soffie:

wow va coolt att få de siffrorna:)

#7 - - Svorskan:

Jag skrev under på lägenhetspapper i går morse och då lade vi märke till det. Helt klart ett datum som man kommer ihåg resten av dagen .

#8 - - maria:

Häftigt datum :)

Nästa år fyller min pappa år den 111111 :) Oxå häftigt !

Ha en skön lördag kväll !

Kramar

#9 - - Agneta:

fräckt...lätt med sådana här datum som flyter på.

Mina barn är födda 0303 och 0404 men tyvärr lyckades vi inte pricka in datumen rätt helt

#10 - - Gun:

Vad coolt, ett väldigt speciellt datum..)

Upp