farsdag och hemlagad pizza...

Här hemma har vi firat farsdag med chokladtårta och presenter. Ikväll blir det hemlagad pizza. Förhoppningsvis gör äldsta dottern den snart för jag börjar bli hungrig.

Sen blir det nog film ikväll också, vi hann inte med Beetlejuice igår kväll så vi ser nog på den ikväll.

Träningen gick mycket bra. Jag körde cykel, snabbpromenad, styrketräning och bollövningar/stretching. Vi höll på 1 timme och 15 minuter ungefär och det kändes alldeles lagom.


vi fuskade lite, gjorde en sådan här chokladkaka och hade mandarinklyftor på. Jag glömde fota innan vi började.
bild:google
Familj | |
#1 - - Anonym:

Va gott ni har ätit idag !!

( är den chokladkakan god )

?????

Ha en fortsatt mysig söndag.

Kram Helene.

#2 - - Helene:

HEJ !!

Min adress kom inte med i inlägget ovan = /

Kram igen = ))

#3 - - soffie:

mums va gott!

Har med käkat tårta för far idag.

kram

#4 - - Ama de casa:

Mmmmm... Hemlagad pizza är inte dumt alls :-)

#5 - - Carina:

Sånt där fusk är helt ok tycker jag :)

Var den god?

#6 - - Jenny:

Vad duktig du är som tränar! :)



Låter smarrigt med hemlagad pizza!



Ha en trevlig kommande vecka Marie-Louise!



Kraam Jenny

#7 - - Åsa:

Vilken mysig farsdag! Duktigt med träningen också!

#8 - - Fnulan:

Mums, alla kakor är goda, oavsett hur dom är gjorda! Och tränade bort alla kalorierna gjorde du med. Duktigt!

#9 - - Gun:

Duktiga du som tränar. Det blir snabbt en vana som man inte vill vara utan.

#10 - - Camilla:

Hmm...ja...det blev mycket tårta igår.

Först på jobbet. Sedan hos min pappa,sedan hos svärfar.

Jaja....man får väl unna sig ibland ;)

Kram på dig!

#11 - - carina:

Ja, det blir mycket tårta en sådan dag!Tur att det inte är så ofta.

Kram och ha en fin dag!

#12 - - Mona:

Min stackars karl fick ingenting av oss....:( Men pizza blev det. :) Vi firar inte sådana därá dagar så mycket. Tycker att det blivit dagar som affärerna vill tjäna stor-kosingen på.

Kram

#13 - - Agneta:

ibland måste man fuska lite och det blir lika gott ändå :-)

mmmm, hemlagad pizza är inte fel. Här blev det bara pannbiffar med kantarellsås, fast det var inte illa det heller!

Duktig du är som tränar så mkt, jag kommer knappt ut från huset

#14 - - Lotta:

Smakade kakan bra? Jag köpte en sådan chokladkaka när jag var och handlade den står bara här och väntar på att bli omrörd. Men den får nog vara till helgen, annars så vet jag vad som kommer att hända. Någon har stoppat in den i min mun :-)



Kram

Upp