fy en sådan äcklig film...

Såg nyss en riktigt äcklig, grisig och blodig film, usch och fy säger jag bara.
The Collector heter den. Jag trodde inte att det var en sådan grisig film när jag hyrde den, inte för att jag riktigt vet vad jag trodde, men inte detta.
Så jag säger så här, gillar ni äckliga filmer typ SAW så ska ni se denna, annars ska ni absolut låta bli. Jag lär ha mardrömmar i natt.


bild lånad från: Love film
Tips | |
#1 - - elin:

okej, då ser jag den ikväll då :D

#2 - - Sand mellan tårna:

Usch!

#3 - - Camilla:

Oj!

Hoppas att du sov gott trots fullmåne och skräckfilm.

Kram och god morgon!

#4 - - Mona:

Förut gillade jag otäcka filmer, inte nu längre.

Kram

#5 - - Fnulan:

Ja du... du är inte den enda som trott det ;) Lite kul dock...



Jag kan inte se sånt hemskt, det går bara inte. Jag mår illa då!!!!

#6 - - carina:

Skräckfilmer är mina favoriter :)

Men Saw filmerna hoppar jag över!

Kramar

#7 - - Johanna:

Ja det känns som det knappt går en dag utan blogg.se strular, det tillhör nästan vanligheterna, tyvärr :/

Upp