Harry Potter....

Nya Harry Potter filmen var helt okej, 2,5 timme gick fort. Filmen var spännande, välgjord och lite sorglig. Slutet var snopet, man måste helt klart se del:2 så är det bara, men det är väl det som är själva meningen då man delar upp en film i 2 delar.

Men alltså det här med att gå på bio känns lite överskattat, kanske beror det på att vi har projektor och bioduk hemma så vi kan se på bio hemma, jag vet inte. Men alltså det smackas, pratas, prasslas och störs inne på biograferna. När någon 3 platser bort börjar räkna småpengar mitt i filmen och hon bredvid käkar snacks med öppen mun då bara kände jag, nej jag orkar inte. Till på köpet satt hon bredvid mig och viskade handlingen till sin kompis hela tiden, detta kunde jag till slut nonchalera bort, men alltså okej du har läst alla böcker - du kan allt om Harry Potter - men f*n måste du berätta det då hela tiden för kompisen? Jag fattar inte riktigt grejen.
Tips | |
#1 - - Lotta:

Jag älskar att gå på bio, men jag blir så grymt irriterad på människor som förstör min bioatmosfär.

Sist jag var på bio så satt det en fjolla och snackade i sin mobil. Så sur jag blev.



Jag ska med se Harry Potter



Kram

#2 - - Fnulan:

Teflonminne, hahaha ja så kan man också kalla det =)

Jag blir vansinnig på alla skor i hallen och jag skriker om det minst en gång i veckan, det är så tråkigt att tjata!



Störigt när folk inte kan respektera andra på en biograf. Min sambo jobbar på SF så jag tycker också att bio är överskattat ;)

Kram

#3 - - Synnöve:

Har upplevt detsamma själv. Man blir helt galen!

Så bio har vi nog inte varit på under de senaste 7 åren. Såg sista Ringarnas herre filmen på bio.



Ha nu en skön söndag.

Kram Synnöve.

#4 - - Agneta:

håller delvis med dig samt att det är så fruktansvärt dyrt att gå på bio, men samtidigt så är det en speciell känsla att sitta där i salongen som gör att det känns ganska värt det trots allt.

Upp