jag har ett problem...

Jag har ett problem. Mina bloggrundor blir bara längre och längre eftersom jag hela tiden hittar fler bra bloggar. Okej inget problem i det kanske men jag kan inte låta bli att kommentera på de bloggar jag besöker, där är problemet. Jag ska förklara varför jag INTE kan låta bli att kommentera och bara glida vidare.

Om jag kikar in på någons blogg så får jag en inblick i någons vardag, tankar eller liv och jag kan inte gå därifrån utan att säga något. Det skulle kännas som om jag mötte någon på stan och inte sa hej. Förstår ni?
Jag försöker faktiskt att ibland låta bli att kommentera men då får jag liksom dåligt samvete, helt sjukt känns detta. Jag har alltså problem med att jag känner att jag måste kommentera... Någon som känner igen sig eller är jag ensam om det här problemet?

Glöm inte min tävling som jag har här på bloggen. Håller på till den 5/12, midnatt.
Vardag | |
#1 - - Svorskan:

Hahaha! Jag känner likadant, men du formulerade det så bra. Dessutom tycker jag det är trevligt att man hälsar på hos varann och det allra roligaste med att blogga är att få och ge kommentarer, tycker jag.

#2 - - Ylva:

Vilket gulligt problem! Jag blir förvånad när det dyker upp folk som läst min blogg länge utan att jag vetat om det för att de aldrig kommenterat.

#3 - - ebba:

Älskar din header!

#4 - - ebba:

sv; Intressant! Tack så henmskt mycket!

#5 - - carina:

Jag tycker det är riktigt roligt med många bloggvänner :)

Kramar

#6 - - Ann:

Hej du. Jag känner likadant. Det är som om jag tror att det syns att det är jag som har knackat på utan att skriva något och då får jag ågren :)

Det roliga med att läsa bloggar är ju som du säger att man får se andras vardagar. Ibland liknar de ens egen och många gånger är det helt olika. Det är ju underbart.

#7 - - Agneta:

Räcker upp handen och håller med!

#8 - - Nett:

Tack :) Nog är det en resa som heter duga.. Får se hur det kommer att se ut med lårplastiken, har (enligt mig) kraftigare lår, men valde ändå att inte göra fettsugning utan endast ta bort det lösa skinnet som inte går att träna bort. Så mitt år 2011 blir ett år då jag bara inriktar mig på träning ;)



Gällande bloggar.. så gör jag med, jag kikar runt och fastnar jag någonstans och läser och läser så kan jag inte bara gå utan att få skriva några rader. Känns ohyfsat.



Ha en fin kväll!

#9 - - Jenny:

Hej Marie-Louise!

Jag känner så väl igen mig! Jag får så dåligt samvete när jag inte hinner skriva tillbaka till de som lämnar kommentarer hos mig..ibland önskar man att man hade hela dagen på sig att blogga;)



Nu ska jag anmäla mig till din tävling!



Ha det gott!



Kraam Jenny

#10 - - Camilla:

Jag känner igen mig till en del. Men jag tycker det bara är roligt,därför fortsätter jag :)

Kram på dig!

#11 - - Nett:

Japp.. Erika är min förstfödda och hon är nu 21 år, hur gammal är din Erika ?

#12 - - Daniel:

Tycker det hör till vett & etikett att plita ner nåt när man läst!

#13 - - Kristina:

Jag kan nog gå in ibland och bara läsa utan att kommentera, jag kan känna att jag inte har så mycket mer att tillägga. Det beror lite på vad det är jag läst.

#14 - - Susanne P:

Jag kan känna precis likadant!!

Och visst är det kul med en liten kommentar, den behöver ju inte vara så lång alla gånger!

Kram

#15 - - Lotta:

Jag räcker också upp handen :-), har väldigt svårt att lämna en blogg utan att skriva något oavsett vilken blogg jag än hamnar på. Det är ju som ett samtal, man går ju liksom inte bara iväg utan att avsluta meningen eller svara på en fråga eller tanke. Så de daar jag inte har tid med att svar då går jag inte in på några nya bloggar. Bloggvänner är så kul och berikande.

Ha en bra dag!

Kram

#16 - - lovisa:

fin design!

#17 - - Mona:

Det tar tid att kommentera. Jag gör det inte varje dag nu. Det går inte att sitta flera timmar och kommentera. Men man vill lämna ett avtryck oxå.

#18 - - Pia Hagman:

Gissa om jag känner igen mig.. Ibland har jag lust att göra som de där fjortisarna gör.. bara kopiera in "I was here, men är lite stressad" hos alla.. Men jag vill skriva en kommentar och har jäkligt svårt för att skriva kortfattat och det tar tid. Men numera håller jag mig till mina favoritbloggar och är sällan inne på nya. Jag missar säkert massor, men det jag inte vet om har jag inte ont av!! Hahahahaha..



Kul att få läsa om dig.. mindre kul att läsa om din reumatiska värk..



Kram!

Upp