jag måste verkligen plugga ikapp...

Imorgon är det skola igen och jag har helt förträngt allt vi ska läsa inför föreläsningen. Måste läsa ikapp.
Men det får bli senare, nu ska vi fira advent och få upp stjärnor i fönsterna och ljusstakarna i fönsterna m.m.
Jag år väl läsa i natt, sova är väl onödigt...
utbildning | |
#1 - - Carina:

Önskar dig en fin första advent!

Hoppas det går bra att plugga, när du väl får tid. Dygnet har för få timmar, eller hur?

Kram på dig!

#2 - - amanda wallin:

ge tips på vad man kan önska sig i julklapp så får du en länkning på min blogg! ;)

#3 - - carina:

Du får väl läsa mellan varven :)

Önskar dig en fin dag!

Kramar

#4 - - Lotta:

Pynta inför advent är värt allt bestyr, det blir så fint.

Det där med sömn måste vara överskattat :-)



Kram

#5 - - Camilla:

Å,vad du gör det bra!

Hoppas att du hinner med både adventpynt och pluggning.

Kram på dig!

#6 - - Johanna:

Ja alla är kanon, nr 1 är favoriten hos mig med så den och två andra är beställda!

#7 - - Svorskan:

Ajdå, låter som att måndagen blir en trött dag. ;)

Upp