julkalender eller liknande...

Jag funderar på att göra en julkalender här hos mig, från 1/12 - 24/12. Julkalendern ska innehålla fakta om mig. Är det något speciellt ni vill veta om mig?

T.ex:
1/12 - presentera dig själv:
2/12 - presentera din familj:
3/12 - presentera dina föräldrar:
m.m.

Om ni vill ha med en fråga så kan ni väl skriva den här under i kommentars fältet. Jag startar då som sagt 1/12-10 så "frågelådan" är öppen till den 30/11-10


Erik mina svärföräldrars mysiga hund. Foto:jag
Jul | |
#1 - - Åsa:

Åh, va roligt! Låter som en jättebra ide tycker jag.

#2 - - Helene:

Men va rolig ide = ))

Hmmm vad ska jag ha för fråga ??

OKEJ...Hur är DU som VÄN ??

Ha en mysig torsdag.

Kram Helene.

#3 - - Anki:

Kul ide!

#4 - - puzzelkvinnan:

Kul ide.Hur många år måst man gå för att bli arkeolog?

Var kommer du ifrån?Hur kom det sig att du valde just det?Vad gör du på din fritid?

Liten början.........

#5 - - Maja:

jättekul idé - vad gör dig lycklig/olycklig?

#6 - - Sussi:

Vilken rolig idé. Ska bli jätteskoj att läsa..



Ha en fin fin dag

Kramisar

#7 - - carina:

Vilken rolig grej! Är det ok om jag lånar med mig den idén och gör detsamma?

Min fråga till dig är: har du någon dröm?

Kram på dig!

#8 - - ♥ L A I L A ♥:

Helg snart :) Ska du hitta på ngt speciellt då? =)

#9 - - Carina:

Nu har jag också förberett för en egen kalender :)

Kram

#10 - - soffie:

å va kul med kalender,

vart bor du?

MMM va goo bild på din fina hund!

#11 - - maria:

Vilken rolig idé :)

Har du några dolda talanger ?

Vad har du för vision ?

Storlek på skor ?



Kram

#12 - - Susanne P:

Det var en rolig idé!!!

Får man lov att ta efter den? (första frågan ;) )

Hur bor du? I hus eller lägenhet?

Vad gör du helst på din fritid?

Vad är din favorit maträtt?

Öl eller vin?

Fisk eller kött?

Oj vad jag skulle kunna fråga om mycket! Om jag är frågvis? Jaaaa, skulle tro det! ;D

Kram

#13 - - Anonym:

så söt :D vad är det för ras? =)

#14 - - Yvonne:

Favoritjulgodis? :)

#15 - - Fnulan:

Toppen idé! Jag har en kompis som skriver om sådant, kolla in hennes inlägg och få inspiration:

http://lifeinshanghai.blogg.se/2010/november/listan.html



kramen på dig och det ska bli skoj att läsa din kalender sen

#16 - - Fnulan:

Det var så lite så =) Nej vi behövde inte åka in eftersom det var utspätt och hon är så liten så hon fick i sig så lite innan hon började klökas. Så rädd man blir....



Då får du allt komma med ngt smaskigt den 24:e mohahhahaha, ska bli skoj!



Kram

#17 - - Marie:

Väldigt kul idé! blir riktigt inspirerad att lägga rabarber på den själv.

Mmmm, vad vill jag veta om dig? Så mycket som möjligt förstås, men det vore roligt att höra vilken sorts vänner du föredrar och förstås om dina vänskapsrelationer i verkliga livet.

#18 - - Agneta:

vilken bra idé! man kanske skulle haka på den om man får?!!

Återkommer i frågefrågan :-)

#19 - - Lilitha:

Du kan väl ranka dina 5 bästa tv-julkalendrar. Alltid ett bra samtalsämne... Kram Lilitha

Upp