min julkalender startar imorgon...

Så här har jag tänkt mig att det kommer bli:

- 1/12 : Presentation av mig själv.
- 2/12 : Presentation av min familj
- 3/12 : Läsning av böcker, t.ex. vad läser jag.
- 4/12 : Min utbildning som jag läser nu.
- 5/12 : Skostorlek och längd.
- 6/12 : Vad gör jag på min fritid och hur är jag som vän.
- 7/12 : Arkeolog, mitt drömyrke.
- 8/12 : Var kommer jag ifrån, vart är jag uppvuxen.
- 9/12 : Favorit mat och dryck.
-10/12: Mina rädslor.
-11/12: Favorit program på tv.
-12/12: De 5 bästa julkalendrarna-
-13/12: Min högsta dröm.
-14/12: Presentation av min syster.
-15/12: Bästa julmaten.
-16/12: 5 bästa artisterna, just nu.
-17/12: Vad gör mig lycklig/olycklig.
-18/12: Vad har jag för vision.
-19/12: Har jag någon dold talang.
-20/12: Vart och hur bor jag.
-21/12: Presentation av min mamma.
-22/12: Favorit julgodiset och favorit julbaket.
-23/12: Julstök och julfix hemma hos oss.
-24/12: Så träffade jag min man.

Ja det är 24 saker om mig och mina närmsta. Imorgon kör vi.
julkalender | |
#1 - - Lilitha:

Jaha..ska bli intressant att läsa lite om dig. Kram Lilitha

#2 - - carina:

Det ska bli kul att få läsa om dig :)

Kramar

#3 - - Petra M:

Åh vilken kul idé med julkalender! Ska kika in i "luckan" varje dag. Nyfiken som jag är hi hi ;-) massa fint advents och julmys såg jag att du hade också. Blir inspirerad. har inte kommit igång ordentligt, tösen min och jag rejäls d´förkylda båda två :-(



ha det gott.

#4 - - Ellen:

Jättefin header! :D

#5 - - Ia:

Spännande...och kul idé!!! Men ambitiöst ;)



Sv; Jo, det är lite kallt på morgonen men...det är bara att klä sig...men nu hotar de med ännu kallare väder så vi får se i morgon....det kan bli bil ;)

#6 - - Lotta:

Så spännande! Då längtar vi tills i morgon då det börjar.

Solen har tittat fram hos mig!

Kram

#7 - - Ulrika:

Tack så mycket, vad go du är.

Åh, detta var ju en rolig grej med julkalendern. ser fram emot att läsa mer om dig.

Varma kramar.

#8 - - Sussi:

Som jag sa tidigare.. Jätterolig idé :)

Det ska bli riktigt skoj att läsa lite mer om dig sen..



#9 - - Ulrika:

Nejdå, den kommer absolut inte flyttas något mer. Nu är snart sista dagen för att jag skulle kunna börja med penicillin över så nu får jag bli bra själv. :) Men det känns bättre idag så det ska bli bra.

Ta hand om dig.

Kramar

#10 - - Rozie:

Spännande! :D

Ser fram emot att få läsa mer om dig.

Tack för titten inne på min blogg.



Kram från Rozie

#11 - - Jossan:

Vilken rolig idé med en julkalender! Kanske snor vissa luckor om det är ok.



Fin blogg förresten, hit kommer jag gärna tillbaka!

Mvh Jossan

Upp