oj, förlåt fel gata...

Det var så klart på Hornsgatspuckeln som råttan och gallret med händerna va. Förlåt, mitt fel.
När jag söker på Hornsgatspuckeln och skulpturer får jag bara upp att det på Hornsgatspuckeln finns många små märkliga skulpturer. Jag ska leta vidare och se om jag kan hitta något om dessa skulpturer. På Stockholm Stadsmuseum visste dom inte heller vem som satt dit dom, varför dom är där eller ens att de fanns där.


foto:jag

Dessa finns alltså på Hornsgatspuckeln och ingen annanstans.
Vardag | |
#1 - - pubes:

sv: men eller hur? det enda jag kan fokusera på, det är om hon kommer att hålla minen eller inte. så hon förstör bara för sig själv!

#2 - - Helene:

Vilka fina = ))

Ha en skön kväll.

Kram Helene.

#3 - - fnulan:

Hej på dig!



Kul att du hittade mig. Såg på presentationen att vi är i ungefär samma fas i livet, skoj!

sv; ja du man blir förundrad över vissa barn, man skulle bara vilja ta ett snack med deras föräldrar... Synd om dom att inte får en ordentlig uppfostran!

Kram på dig och en önskan om en trevlig kväll

#4 - - Nina:

Coolt! Har jag totalt missat! Dit måste jag och kika! :)

Upp