snart är det...

Ja snart går vi in i december - mysigt, kallt och spännande tror jag det kommer bli.

Jag tänkte försöka knåpa ihop hur min julkalender ska se ut, återkommer förhoppningsvis med det ikväll. Skulle nämligen vilja ha en "mall" för vad jag ska skriva om varje dag. Det blir nog lite lättare att verkligen skriva varje dag då om man har det och ni kan se om det är något speciellt datum som något riktigt spännande/roligt/tråkigt kommer att avhandlas här i bloggen.
Men det gör jag nog på bussen på väg till skolan.

Det blev ingen riktigt bra läsning igår, jag kom aldrig in i skolboken, som är på engelska. Jag hoppas jag lyckas hänga med på föreläsningen ändå. Ibland är det så lätt att läsa inför föreläsningar och seminarium och ibland bara tar det emot. Men det är väl så med allt här i livet, vissa dagar orkar man - vissa dagar orkar man inte.

Nej nu ska jag snart ut i kylan, - 11 grader har vi. Kanske inte så jättekallt men det räcker för mig.


foto:jag
Allmänt | |
#1 - - Camilla:

Visst är det så....att vissa dagar är lättare än andra. Jag hoppas att det är en lätt dag idag,för dig.

Kram!

#2 - - Ninni:

Ja ibland funkar det bara inte=) Iskallt här med 12 grader..jag tycker iallafall att det svinkallt..haha.



Ha en jättebra dag..kram

#3 - - Mona:

Visst är det ganska härligt med en riktig vinter ändå. Jag har julstämmning hela dagarna. :)

Kramen

#4 - - Cina:

Kl.09,40 -11,4 ute BURRRRRR..

Kom precis in med hunden som också föredrar lite kortare prommisar nu i kylan.. Är impad av alla som orkar och kan plugga. Har en dotter som går Högskola och det låter inte som en lek precis..

Ha det gott.

#5 - - Tigris:

Är tillbaks! Lämnar tassavtryck! Önskar en härlig dag!

Upp