tandläkarbeskök och museum...

Snart bär det iväg till tandläkaren med mellandottern, hon ska "dra" till sin tandställning idag. Så ikväll kommer väl hon tyvärr ha ont i munnen.

Sen tänkte jag på hemvägen hoppa av vid Slussen och gå på Stads museet. Jag hoppas att jag kan få prata med någon där om Fogelströms arkiv och kanske till och med få titta i det.


foto:jag
Vardag | |
#1 - - Helena:

Hoppas det gick bra hos tandläkaren och att du hade ett bra besök på museet.

Kram!

#2 - - Lotta:

Hoppas du haft en trevlig dag och att din dotter slapp det onda i sin mun.



Kram

#3 - - Carina:

Min dotter hade inte ont när hon tog bort sin tandställning så jag hoppas det blir så även för din dotter :)

Kram

#4 - - Agneta:

hoppas att det gick bra med båda dagens uppdrag!

#5 - - Nina:

Aj! Det låter som en smärtsam historia hos Tandis? Eller gick det bra? :)

#6 - - soffie:

hoppas hon ej har alltför ont nu,

å va kul med museeum besök,

kram

#7 - - Sofie:

usch, hoppas hon inte har jätteont, avskyr verkligen tandläkaren och drar mig för att gå dit trots att jag snart är 30....

Upp