en försenad hyllning till min 12-åring...

Förlåt kära älskade dotter. Eftersom jag var på lägerskola dagen före du fyllde år och var så galet trött när jag kom hem så missade jag hyllningen här till dig. Nu kommer den.

För 12 år sedan var du 3 dygn. Du och jag var kvar på BB eftersom du föddes med kejsarsnitt.

Dagen du föddes den 21/10-98 så hade dina storasystrar maskerad på sitt dagis. När de sedan kom och hälsade på dig, med mormor och morfar Ingvar, så var det två Pippi Långstrumpor som kom. Dom studsade fram i korridoren och såg så ljuvliga ut när de kikade in genom salsdörren. Dom tog emot dig med öppna armar, precis som vi andra.

Tack för att jag får följa dig i ditt liv och se dig utvecklas till den du ska bli. Jag älskar dig nu och för alltid, glöm aldrig det.


foto:jag



21/10-1998

fotade ur ett fotoalbum :)
Familj | |
#1 - - Gun:

Vad fint, grattis till din dotter!:)



Sv: Vad jobbigt att du får det så ofta! Men brukar det ömma, dunka och ila i någon tand då? Jag har ont i flera och i hela käken, gommen och kinden, men en speciell tand kan jag knappt ta i, så öm är den. Det känns som något är fel med just den tanden..

#2 - - Gun:

Sv: Tack för svaret, det var bra att veta! Just den tanden är väldigt utsatt för mitt bitande. Jag ska tillbaka till tandläkaren imorgon kväll, som tur är, så får han kolla igen.

#3 - - Thakock:

Grattis till din dotter! Så gulligt! =)



sv: TACK TACK =D

haha ja, det får du kanske göra. =)

#4 - - Ama de casa:

Grattis till dottern - vad fint skrivet :-)

#5 - - Nina:

Grattis till din dotter. Jätte fint skrivet. Jag blev lite rörd här. :)

#6 - - Aggie:

Gratulerar till flickan, som snart är stora damen!

Kram

#7 - - Diana:

Fina bilder och härliga minnen! Grattis i efterskott till dottern!

#8 - - Camilla:

Grattis till henne!

12 år...men du har inte blivit 12 äldre va? ;)

Kram på dig!

#9 - - Matilda Barnboksillustratör:

Vilken fin hyllning till dottern! Och grattis på födelsedagen till henne, i efterskott!

#10 - - soffie:

GRATTIS till din fina dotter!!!

#11 - - messan:

Grattis till tjejen!

Vad trist med hon som strular med pengarna. Vad brukar du sälja? Jag säljer mest just nu möbler.

Idag blev det blocket:).

Ha en fin kväll!

Kram

#12 - - Fina Frun:

åh vad sött, grattis till henne!

#13 - - E:

Grattis och vad fint skrivit. :)

#14 - - Lotta:

Grattis till din söta dotter, hoppas ni hade en fin dag. 12 år och endast ett år till att bli tonåring.

Kram

Upp