fredag....

Idag ska jag in till skolan några timmar och diskutera vår film som vi valde: Brända av solen. Vi ska ha redovisning av den på tisdag. Så nu måste jag min redovisningskompis prata ihop oss och ta reda på mera fakta om Ryssland år 1936. Men det ska nog gå bra tror jag.

Men sen är det helg. Jag ska fortsätta letandet av jacka idag. Tänkte jag skulle kika i Huddinge centrum och hoppas på att dom har den i "min" storlek.

Trevlig helg alla ni där ute.
Allmänt | |
#1 - - Maja:

Lycka till! och Trevlig Helg!

#2 - - Skogslyckan:

Ville bara titta in och önska dig en riktigt skön hösthelg!

Kram Pia

#3 - - Matilda Barnboksillustratör:

Lycka till, både med skolan och med jackletandet!



Tack ska du ha, ja det känns jätteroligt med de nya bokjobben!

#4 - - Helene:

Trevlig helg till dig och lycka till med "jack-letandet" = ))

KRAM Helene.

#5 - - Agneta:

lycka till med jackletandet..själv skulle jag oxå behöva både en ny jacka samt nya stövlar.

Sv, jag tar 8 Mtehotrexate i veckan, Folacin 2 ggr i veckan samt 4 st Salazopyrin om dagen. Ska till reumologen nästa torsdag, får ta ett nytt snack om medicinerna då

#6 - - Carina:

Det är typiskt när man fastnar för något och så finns inte storleken. Vi bor i en liten stad så där finns bara en H&M butik. Hoppas du har turen att jackan finns i någon annan butik :)

Kram

#7 - - Ama de casa:

Ryssland 1936? Då var inte ens JAG född och då är det läääänge sen ;-)



Trevlig helg till dig med!

#8 - - Huskatt:

Trevlig helg och lycka till med jack-letandet och Ryssland ;)

#9 - - Ann Catrine:

Trevlig helg!



Ha det så mysigt på jackjakten ;-)

#10 - - Åsa:

Ååh. jag blir alldeles avundssjuk! det är så roligt att plugga!!

#11 - - soffie:

hoppas det gick bra.kram å trevlig helg

#12 - - Johanna:

Hoppas du hittar en jacka:-) Jag tycker att det är jättesvårt med jackor, får in min andra jacka på provning idag.

Upp