gårdagskvällen...

Vi var några stycken från klassen, eller ja 4 stycken, som träffades hemma hos en av de och drack en cider och snackade. Det blev en trevlig men väldigt kort kväll. Vi var alla ganska trötta efter veckan som varit och vi pratade om det kommande projektarbetet så till slut kände vi alla att det var dags att åka hem så man orkar ta tag i projektarbetet idag.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Fina Frun:

Ha en fin lördag :)

#2 - - Sand mellan tårna:

Mysigt att bara sitta och surra lite.

Önskar dig en bra lördag!

#3 - - Camilla:

Underbart är kort :)

Hoppas att du får en lika underbar lördag!

Kram!

#4 - - ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥:

Sv: Jag tycker också att man bli lite torr i munnen efter den. Men det är bara direkt efter! Får se om jag fortsätter med den eller inte... den är ju ganska så dyr!

#5 - - Lejonkvinnan:

Sv: jag har ingen aning om hur det gick, för det har inget hörts och jag hittar inget på deras sida. Dålig stil :(



Hoppas du har en fin dag!

Kram

#6 - - soffie:

trevligt ni hade ett tag,

vilken vacker bild,

kram å goo lördag

#7 - - Mona:

Mår du ännu bättre nu? Med tanke på dina tidigare inlägg.

Ha en fin lördagkväll.

Kram

Upp