Grattis storasyster...

Grattis älskade syster på din födelsedag. Vad vore livet utan dig...


avfotad ur ett fotoalbum. foto:jag
Familj | |
#1 - - Carina:

Grattis till syrran :)

Jag smyger ut igen, vill inte störa när du pluggar :)

Kram

#2 - - soffie:

å vilket fint foto ,grattis till din syster!

#3 - - Camilla:

Ååå...har vi ett födelsedagsbarn här.

Grattis till henne!

Kram på dig!

#4 - - messan:

Bra med lite hot så hon betalade...synd att det ska behövas.

Grattis!

Säljer du beg kläder och böcker? Sålde ridsaker idag:)

Kram

#5 - - Agneta:

grattis till syrran din...vi har ju syrrror som fyller nästan samtidigt ju :-)

Sv, munsköljen är nog bra på alla sätt o vis, det är bara jag som har lite svårt för att ha det starka i munnen så länge...o 30 sek ÄR länge när det svider på. Klarar inte de andra sköljmedlen heller...men tandkrämen rekommenderar jag, jättebra!

#6 - - inger starkStark:

Även den där dagen minns jag som om den var igår, trots att det är nästan 38 år sedan. Du är ju inte gammal och Annette är 5 år. Puss på er både, vad jag är glad att jag har er

#7 - - Marie-Louise:

Inger: Vi är glada att vi har dig som mamma <3

#8 - - Helene:

GRATTIS till din syster !!

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#9 - - inger stark:

tack ungen min!

#10 - - puzzelkvinnan:

Oj syrror är bra att ha..........

Lycka till med studierna,verkar vara rätt maffigt.

Upp