hemtentan från helvetet...

Nu har jag hämtat ut resultatet på hemtentan. Om jag säger så här, jag har varit gladare i mitt liv men okej jag är nästan nöjd. Jag fick Godkänt! Men med en hel del kommentarer om missade infallsvinklar, eller okej jag tolkar det som en hel del men det är väl främst 4 kommentarer som verkligen fick mig att inte vara helt nöjd. Men det var min absolut första hemtenta på Högskolenivå så jag ska väl vara nöjd med ett godkänt, men ändå gnager missnöjet lite. Jag la ner så mycket tid och kraft på den här hemtentan, så det är klart att jag velat ha mer än godkänt.

Men nu ska jag verkligen sätta igång med projektarbetet. Det kommer bli en pärs tror jag.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - E:

Grattis grattis! Klart du ska vara nöjd med ett G, det är absolut inte dåligt och det tar ju lite tid innan man kommer in i högskoletänket så att säga.

#2 - - Ann Catrine:

Håller helt med kommentaren ovanför!!



Grattis!

#3 - - Sand mellan tårna:

Grattis till godkänt! Förstår om du kanske bli lite besviken, du vet ju vilket jobb du lagt ner men klandra inte dig själv. Du gjorde ett bra jobb och fick godkänt.

#4 - - Carina:

Det är bara att ta nya tag. Och det är väl ok med ett G också. Det räcker ju så...:)

Kram

#5 - - Agneta:

ett stort grattis till godkänt! Du ska absolut vara nöjd, det är minsann inte så enkelt att få det inte och nu har du lagt ribban...nu vet du hur de vill ha infallsvinklarna till nästa gång!

kram

#6 - - Lotta:

Jag vet precis vad du menar, även om man nu är nöjd med ett G så vill man ha bättre betyg när man lagt massor av tid på sin tenta.

Men som sagt ett stort grattis i alla fall och försök nu njuta av din G.

Håller tummarna för din nästa tenta.

Kram

#7 - - soffie:

jag tycker du är jätteduktig och godkänt va ju mycket bra så njut nu av att du klarade av den.

kramis

#8 - - soffie:

jag tycker du är jätteduktig och godkänt va ju mycket bra så njut nu av att du klarade av den.

kramis

#9 - - Fotograf Annie:

Grattis till att du fick godkänt, skönt att du klarade den, och det är ju inte alla som får godkänt på första hemtentan, jag hoppas jag också får godkänt på min :P



Nästa gång får du mer än godkänt, nu vet du ju lite mer hur man skriver en sån tenta :)

Kram

#10 - - Linda:

Grattis till G. Det är ju bättre än IG..:-D

Det var en tårtbild som jag har vunnit..

#11 - - MammaMorran:

GRATTIS, var nöjd med ditt G- du kommer komma in i det mer efterhand och då kommer VG:na trilla in! Så var det för mig!

Kram

MammaMorran- funderar över livet & ADHD/Autism

#12 - - Maja:

Lycka till med pluggandet!

#13 - - Annci:

GRATTIS GRATTIS!



Ett godkänt är ju toppenbra. Och mer behövs ju inte egentligen, även om det för egot känns bättre med VG eller MVG.



Stor kram / Annci

#14 - - Fröken M:

Härligt ändå med ett godkänt ! Det blir bättre nästa gång :) Ha en myisg dag ! kram

#15 - - Helene:

Jag tycker att du är jätte-duktig.

Ett G ska du vara mer än nöjd med = ))

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#16 - - Anki:

Klart att du skall vara nöjd med Godkänt det tar ju tid att komma in i skolarbetet. Kämpa på du kommer att klara det här galant.

#17 - - Matilda Barnboksillustratör:

tycker du ska vara nöjd! godkänd är ju toppen! visst att man alltid vill ha mer när man kämpat, men, ett godkänt är ändå bra gjort!

heja dig!



haha, japp.. magretuschering ja.. hehe! blev inte så många sådana, typ tre, men kände mig lite lurig då jag satt där och pysslade bort gravidmagen ;)



#18 - - Ulrika:

Stort grattis till att du fixade tentan, du är jätteduktig tycker jag!!!

Bra jobbat och nästa gång blir det vg, det är jag säker på.

Varma glada kramar.

#19 - - Gun:

Det är väl jättebra att få godkänt! Grattis till det, det ska du vara nöjd med.:)

#20 - - Ama de casa:

Godkänt är ju jättebra - grattis!

:-)

#21 - - Åsa:

jag tycer helt klart att du ska vara nöjd emd godkänt, är ju jättebra!

#22 - - pubes:

det är så svårt det där med bedömning på högskolenivå. jag har lämnat in uppsatser som jag har suttit i DAGAR med och varit hur nöjd med som helst och "bara" fått godkänd på dem. Sen andra gånger har jag varit stressad och ordbajsat fram en uppsats och fått jättebra betyg, i ett ämne jag knappt fattat, så man kan aldrig känna sig säker!

Upp