lördag....

Ja så var lördagen här och jag sov allt för länge som vanligt. Varje helg gör jag samma sak.  Jag älskar att kunna ta sovmorgon men känns som om hela dagen går till spillo då. Tjejerna vill åka på museum, men den äldsta som kom med förslaget har dragit ner till gymmet så vi får se hur det blir. Kanske åker vi imorgon. Historiska museét eller Stockholms Stadsmuseum blir det, kanske båda två om vi hinner.


foto:jag
Allmänt | |
#1 - - kaffehörnan:

Kan va mysigt och gå på museum, är det stort

#2 - - Agneta:

skönt att sova länge....det gör vi med på helgerna för det är ju enda chansen nu när semestern är låååångt borta igen!

Mysigt med museum, länge sen jag var på ett

#3 - - Mona:

Och jag hade önskat mig en sovmorgon, men i och med att jag drack så blev det dåligt med det. Jag tar igen det imorrn.

Kram

#4 - - Sand mellan tårna:

Skönt med sovmorgon men som du säger. Det känns som dan är slut innan den riktigt hinner börja.

#5 - - SOFFIE:

va trevligt att gå på museeum,

Jag sover med längre på helgerna men jag ställer alltid klockan på 9:)



Tisdagsbarn är älskvärdhet. Tisdagsbarn gör allt med fart.

De som är födda på en tisdag, är vanligen starka och handlingskraftiga, men de är ofta krigiska och går anfallsvis tillväga.

ha en goo lördag

#6 - - Matilda:

skönt att sova ut litegranna sådär.



tack så mycket! formarna är från rice, och jag bakade en sats chokladkaka som fick plats i två formar.

Upp