min första award :) Tack!

Jag har idag fått min första award. Så nu ska ni få veta 7 saker om mig och sen ska jag skicka denna award vidare till 7 andra bloggare.

Jag har fått min av Mona, tack.


1. Min älskade make och jag har snart levt ihop i 19 år.

2. Mina döttrar är mitt allt. Ibland/ofta sätter jag deras behov framför mina egna och det är inte alltid bra, men sådan är jag som mamma och person.

3. Jag har 1 storasyster som är 5 år äldre än mig som jag värdesätter enormt mycket. Utan henne vore jag halv.

4. Jag har drömt om att bli och jobba som Arkeolog sedan jag var barn.

5. Nu, 38 år gammal, har jag äntligen tagit tag i min dröm och läser på Högskolan för att få detta yrke.

6. Jag har inget körkort, fast min pappa är bilskollärare. (jag misslyckades på uppkörningarna så nu ligger det på is under obestämd framtid.)

7. Jag har arbetat som Undersköterska i lite mer än 10 år.

Och nu 7 bloggare som ska få denna: Emelie, Erika, Elin, Lejonkvinnan, Linda, Maria, Mammispammis.

Allmänt | |
#1 - - Sand mellan tårna:

Grattis och kul att läsa 7 saker om dig :-)

#2 - - Åsa:

sv: hehe, jag jobbar på ortopeden!

#3 - - emelie:

SVAR: okej, kanske gör den :) har så svårt att komma på saker bara så där.

#4 - - Barnens Hjältar:

Grattis!!

Tack för snäll kommentar :-)

#5 - - soffie:

grattis du är verkligen värd den,

å va roligt att få reda på mer saker om dej,

#6 - - Lotta:

Grattis! Tack för att du delar med dig till oss läsare om dig själv.

Kram

#7 - - Lotta:

Oj det blev visst fel bloggadress.

Tryckfelsnisse var framme :-)

#8 - - J:son:

Grattis till awarden!



Och även jag tyckte att det var roligt att läsa lite mer om dej!

Lite lustigt det där med körkortet och att din pappa är bilskollärare!



Kram på dej!

J:son

#9 - - Camilla:

Grattis till awarden!

Kram och god morgon!

#10 - - Lejonkvinnan:

Grattis! Och tack :)

Kram

#11 - - Ulrika:

Grattis så mycket!! :) Roligt att få läsa mer om dig.

Hoppas verkligen det löser sig med A-kassan, så otroligt jobbigt och dumt att de klantat till det så för dig.

Varma kramar.

#12 - - Mona:

Jag och min karl har oxå varit tillsammans i 19 år. Snart till och med 19.5 år. :)

Jag är oxå undersköterska. Roligt att läsa om dig.

Kram

Upp