ny vecka...

Då var det ny vecka igen och idag ska jag in till skolan och prata igenom filmen som vi sett, igen. Det är inte precis den enklaste filmen, men det ska nog gå bra. Sen imorgon ska vi ha en kort redovisning utav filmen och sen hoppas jag verkligen att jag kan få komma igång ordentligt med mitt projektarbete. Projektarbetet ska in senast 7/11 och hela tiden kommer det nya uppgifter som ska läsas och diskuteras och fixas i skolan så projektarbetet går just nu på halvfart. Och det känns inte helt okej, jag skulle vilja sätta igång ordentligt med det nu.


foto:jag

utbildning | |
#1 - - Helena:

Ha en härlig dag!

Kram

#2 - - Fröken M:

haha... jag vet faktiskt inte hur de löser det där med blöjorna... lindas vän har inga barn men köpte med 18 paket till oss - för ca 12 :- st :)

Jag fick 6 paket och är väldigt nöjd så jag hoppas nästan hon får besök från grannlandet snart igen :)

Ha en härlig dag ! kram

#3 - - Sand mellan tårna:

Fullt upp verkar det som. Lycka till med allt!

#4 - - Ninni:

Hoppas det blir en bra dag..



Kram

#5 - - Fröken M:

Det ska jag fråga linda om !! jag tycker sverige borde göra något liknande !! :)

#6 - - Ama de casa:

Hoppas du får komma igång snart och lycka till!

:-)

Upp