redan söndag...

Jag fattar inte riktigt vart helgerna tar vägen, redan söndag idag. Imorgon är det skola igen, nytt ämne, ska bli väldigt skoj faktiskt. Det lär väl sluta med att jag kommer att vilja läsa vidare på alla ämnen, inte bara arkeologi. Efter det första året ska vi nämligen välja ett ämne att läsa och jag känner redan nu efter bara några veckor att det kommer att bli svårt att välja.

Idag har vi bara en hemmadag. Fixar lite, tvättar lite, borrar upp lite speglar, dammsuger lite och så, alltså en helt vanlig söndag.

Jag har precis kommit på att jag kommer inte kunna söka till Vintersol på minst 3 år eftersom jag inte kan vara ifrån skolan i 4 veckor. Trist men så är det, får söka när skolan är färdig.


foto:jag
Familj | |
#1 - - Sand mellan tårna:

Hemmadagar kan vara mysiga när man kan gå och pula lite här och där.

Upp