redan vardag...

Ja så var det vardag igen, helgen gick lika fort som vanligt. Ute är det blöt höst, regn och blåst får vi stå ut med idag. Snart ska jag göra mig iordning för att åka till skolan. Jag ska luncha med en klasskompis innan vi ska gå och hämta ut vår hemtenta. Spännande, läskigt, pirrigt och på tiden, så känns det just nu. Äntligen ska jag få se hur jag lyckats med hemtentan.

utbildning | |
#1 - - Helene:

Lycka till med hemtentan !!

Här är det kallt och grått idag oxå = ((

Varför går helgerna så fort för ?????

Ha en fin måndag.

Kram Helene.

#2 - - Camilla:

Hoppas att hemtentan gick bra.

Vi har sol :)

Önskar dig en toppen dag!

Kram!

#3 - - Mona:

Nu har jag läst igenom din blogg. Det har hänt en del hos dig ser jag. Även här har 2 personer avlidit inom några dagar. En bor i närheten av mig, endast 61 år och en annan som jag bara vet vem det är, endast 43 år, fyra barns mamma. Håller med dig att man blir eftertänksam. Jag har kramat min familj extra, imorrn vet vi aldrig hur det ser ut.

Kram till dig med!!

#4 - - Daniel:

Hoppas på bra resultat!!!!

Upp