så satan arg....

Jag slutade med mina antidepp tabletter i förrgår och idag är jag så jävla skit förbannat arg (ursäkta språket) så jag exploderar snart. Hoppas att ilskan snart lägger sig annars kommer jag gå bärsärkagång här hemma snart.


bild: google
Sjukdom | |
#1 - - Emma:

SV: Ren sanning om min mamma! =)

Hon förtjänar som MINST sådana ord..<3

#2 - - Ann Catrine:

Men stackars dig!

Du har väl inte slutat tvärt med medicinen?

Den måste ju trappas ner under en ganska lång period..

Det misstaget gjorde jag ;-(



Kramar

#3 - - Ann Catrine:

Det låter jättekonstigt!

Ring sjukvårdsupplysningen, eller googla åtminstone. Titta på FASS osv.

Låter inte OK!

#4 - - soffie:

men oj att det blir så,hoppas det snart känns bättre inget bra att va arg,

.men ska man inte trappa ned sån medicin ring till sjukvårdsupplysningen å kolla det för det läter inge vidare

kram

#5 - - Agneta:

oj...det låter inget vidare att vara så där arg! Blir en konstig känsla i hela kroppen när man är arg och inte riktigt kan få ut varför och på vilket sätt man är arg.

Jag hoppas att det snart lägger sig utan en explosion, att det känns bättre imorgon igen!

Skickar en varm kram!

#6 - - Kristina:

Usch då, det låter trist. Hoppas det går över snabbt så du får må bättre! Kram.

#7 - - Lotta:

Oj då, låter inte bra. Du får ta ett snack med din doktor, så har ska du ju inte behöva må.

Hoppas det ordnar sig.

Tröstekram

#8 - - Susanne P:

Aj, aj, aj!

Det lät inte bra!!

Kram

#9 - - Sand mellan tårna:

Ja då hoppas vi den lägger sig.

Upp