snart åker jag på lägerskola...

Snart bär det iväg på lägerskola med mellandotterns klass, ett helt gäng 9:or. Spännande!

Jag har kameran med mig så jag bjuder på foton sen och jag kommer hem imorgon en stund för att fira min yngsta dotter som imorgon, den 21/10, blir 12 år. Tänk vad tiden går fort, 12 år det är ganska mycket ändå minns jag den här dagen för 12 år sedan så väl. Minnet av sina barns födelser och dagar innan följer oss nog hela livet, varje gång känner man att oj: har det gått så många år.

Jag tycker att det är skönt med stora lite självgående döttrar, men ibland kan jag sakna bebistiden. Den där gosiga tiden, när mammas och pappas kramar var det bästa i livet. Nu finns det andra kramar som är så mycket viktigare i tjejernas liv och är precis så som det ska vara.

Jag skriver nog ett kort inlägg imorgon. Kram och hej så länge.


foto:jag
Allmänt | |
#1 - - Sand mellan tårna:

Va kul! Ha det så trevligt!

#2 - - Stina:

Ha det så mysigt!

#3 - - Agneta:

då håller jag tummarna för att det inte snöregnar på er under lägret..!!!! Ha det så kul nu

#4 - - soffie:

va kul ha det jätteroligt nu,

jag har tur med de där kramarna för jag har ju min lilla sladdis Nellie men hon växer ju snart ifrån det tyvärr hon med,

kram

#5 - - messan:

Vad kul det låter för och jag ser fram emot fotona från lägret. Roligt när det händer grejer:)

Kram

#6 - - Barnens Hjältar:

Tack, det var snällt sagt :-)

Ha det så kul på lägerskolan och hälsa dottern på födelsedagen :-)

#7 - - Ann Catrine:

Ha det så mysigt!!



Kram

Upp