storasyster...

Idag träffade jag min älskade storasyster. Det är inte så ofta vi lyckas få till en träff men ibland händer det. Idag sågs vi en snabbis och tog en promenad på en halvtimme och pratade. Så skönt och trevligt att prata med min syster. Storasyster, jag älskar dig!


min storasyster och jag :)
Familj | |
#1 - - Nina:

Va gulligt! :) Har ingen storasyster...bara 3 bröder...så gissa vad man har längtat efter under sin uppväxt?! :)

Nåja.

#2 - - pillan:

mm visst är det härligt med en storasyster ... jag har en mää ..hon bor nära och vi träffas ofta pratar nästan varje dag ...det är underbart !

#3 - - soffie:

va sigt att ses ,va söt bild,

kram

#4 - - Ann Catrine:

Vilken fin bild!



(själv är jag storasyster, med en 4½ år yngre syster som bor i Stockholm, vi ses tyvärr inte så ofta, men just nu i helgen kommer hon upp till norr)

#5 - - Helene:

Min lillasyter är min bästa vän...Jag är storasyster = ))

Visst är det mysigt att stå varann nära !!

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#6 - - inger stark:

Oj vilken underbar bild. Jag minns så väl den där dagen och Annette var så stolt över sin syster som hon så sällan fick träffa ordentligt. ta väl vara på varandra, ni har upplevt mycket tillsammans, sorg men också glädje och lycka. Puss på er

#7 - - J:son:

Ta vara på varandra!

Jag och mina syskon har numera "brutit kontakten" helt och det bor en stor sorg i detta.



"Carpe diema" varendaste dag Ni gläds åt varandra!



Kramar J:son

#8 - - Mona:

Syskon är härliga. Jag har turen att få jobba i närheten av min lilla syster. Det skiljer 15 år på oss och vi har en store bror oxå, här i byn. Han är 5 år äldre än mig.

Kram

#9 - - Lotta:

Så mysigt med en syster, även om man inte träffas så ofta så vet man var man har varandra.

Kram

#10 - - Daniel:

Åh så gulligt! Syskonsämja e grejt!

#11 - - Camilla:

Visst är det underbart att ha en storasyster.

Jag älskar min sååååå mycket!

Kram på dig!

#12 - - Agneta:

visst är det härligt att ha syskon som man verkligen älskar...i vått o torrt. INte så att man alltid har samma åsikt men ändå vet att trots det så finns hon eller han alltid där när de behövs.

#13 - - Helena:

Vilket härligt kort! Och visst är en syster speciell??? Jag har "bara" en lillasyrra och trots att vi inte ses speciellt mycket så är hon verkligen en viktig människa i mitt liv!!!=)

Kram Helena

#14 - - Ulrika:

Det är fint att ha syskon. Jag har två småsyskon och de står mig mkt nära. Tyvärr bor lillebror i Oslo.Kul för honom eftersom han trivs men tråkigt för mig som har honom så långt bort.

Jaja

Stora kramar till dig, fina vän.

Upp