dax att gå och sova tror jag...

Jag tror att jag börjar bli rejält förkyld nu, hela familjen har varit rejält förkylda i omgångar och nu är det nog min tur. Jag känner i kroppen att något är på gång, näsan börjar bli täppt och halsen gör ont. Bara jag slipper halsfluss den här gången. Jag får nästan alltid halsfluss när jag blir förkyld och jag är så trött på det. Jag vill inte ha det något mer nu!
Så nu går jag och lägger mig så hoppas jag att jag mår bättre imorgon.

Sov gott alla kära bloggvänner vi syns imorgon <3

Sjukdom | |
#1 - - Lotta:

Hoppas, hoppas att du slipper halsfluss och att de bara berodde på en vanlig förkylning som snabbt är övergående.

Sov gott!

Kram

#2 - - Kristina:

Krya på dig!

#3 - - Sand mellan tårna:

Usch! Ladda dig med massa c-vitamin och vitlök. krya på dig! Kram!

#4 - - Camilla:

Hoppas att du sovit gott och att du känner dig piggare idag!

Kram och god morgon!

#5 - - Stattinskan:

När jag var tonåring fick jag alltid halsböld när jag blev förkyld. Efter att halsmandlarna opererades bort har jag inte, 35 år senare haft ont i halsen en enda gång :-)

Håller tummarna för att du klarar dig :-)

#6 - - J:son:

Eschinaforce, varmt honungs och citron-te, hackad vitlök i en matsked filmjölk, varm öl, hett bad.....(:



Hoppas Du klarar Dej undan basilluskerna och "känslan var fel"....



Kryapådej-kram om du nu kände rätt!

J:son

#7 - - Lydia:

fin blogg! Haft en bra helg?

kram

#8 - - Aggie:

Kurera dig! Usch, det är alltid jobbigare än man tror att bli förkyld, det är liksom inte så kul.

Du får ta det lugnt och njuta av söndagen!

Agneta kram

#9 - - Anki:

Krya på dej vännen!

#10 - - Sussi:

Usch då.. Det låter inget vidare. Håller tummarna att du vaknar betydligt piggare..



Upp