för att vi alla är lika mycket värda....



För att vi är lika mycket värda allihopa.
Allmänt | |
#1 - - Doris:

Just det! Men de KAN ju bara inte komma in i riksdagen? ÄR folk så rädda, korkade och oinformerade? Huvva.

#2 - - Marie-Louise:

Doris: Nej kommer SD i i riksdagen så blir jag rädd, på allvar. Men det måste informeras om vad de står för, man kan inte tiga ihjäl dom. Välkommen hit förresten :)

#3 - - Gun:

Hoppas verkligen inte de kommer in i riksdagen!

#4 - - soffie:

hoppas verkligen de ej kommer in!

svar:Boken finns i pocket http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=917351523X

kram

#5 - - maria:

dem får bara inte komma in i riksdagen...

hur går det i skolan vännen ?



ha en fin dag !

kram

#6 - - Mona:

Känner att jag är dåligt insatt i politiken. Måste läsa på mera.

Ha en fin dag

#7 - - Helene:

Jag är så dåligt insatt i politiken !!

Fast jag vet vad jag ska rösta på och det är väl tur det !!

Ha en fin dag.

Kram Helene.

Upp