första skoldagen idag...

Idag, eller närmare bestämt ikväll, är min första skoldag. Och jag har INTE tagit fel på datum, (hoppas jag). Så ikväll kl:17.00 är det upprop. Så spännande, ni får veta mera när jag kommer hem. Så nu ska jag nippra runt här idag och vara lite lagom nervös.
utbildning | |
#1 - - Annci:

Ville bara kika in och önska dg lycka till! Spännande!



Ha en fortsatt bra dag!

#2 - - Sussi:

Så spännande.. Hoppas det gick riktigt bra. Det kan vara riktigt nervöst när det är första dan

#3 - - Helene:

Lycka till !!

Det kommer säkert att gå jätte-bra = ))

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#4 - - Thakock:

Vad kul ! =)



sv: Haha inte om man förväntar sig likör i dom. =P

#5 - - Lejonkvinnan:

Lycka till i kväll! Du kommer att fixa det galant! :)

Kramar

#6 - - Sand mellan tårna:

Ser med spänning fram emot att läsa om din första skoldag (kväll) :-)

Sv: Ja snopet att himlen var så blå imorse men till slut kom en skur men nu är himlen blå igen.

#7 - - Agneta:

ville bara önska lycka till men hann inte in innan idag så det blir såhär i efterhand.

Jag hoppas att du haft det bra och att detta nu blir precis det du drömt o önskat!

Upp