helt slut...

Jag var ner och tränade idag igen, cyklade 1,3 mil på 35 minuter idag och körde sedan roddmaskin 5 minuter. Jag är helt slut nu känner jag, jag lär sova gott i natt.

Det här var 3:e passet den här veckan som vi var ner på gymmet de stora döttrarna och jag. Sammanlagt har jag under dessa 3 pass cyklat 3 mil ungefär och vi har lovat varandra att det ska bli minst 1 pass till den här veckan, kanske 2. Sen brukar jag alltid köra mitt pilatesbollprogram nere på gymmet också, det är på ungefär 10 minuter men idag gör jag det nu hemma framför tv:n.

Sov gott alla bloggvänner.


foto:jag.
Vikt och motion | |
#1 - - Sand mellan tårna:

Jag blir helt slut av att bara läsa om vad du gjort ;-)

#2 - - Dansbandsfrun:

gud va du ligger i! Pust o stön ;)

Jag ska dra igång nu när jag piggnat till...

Sv: Jo som livskamrat skulle ja nog välja Bagge men som "one-nigth-stand" Andreas ;)

kram

#3 - - Helene:

Men va duktigt du är !!

Och vilken fin blomma du har...

Ha en toppen-fredag.

Kram Helene.

#4 - - Carina:

Vad du är duktig som kämpar på så där.

Vad vacker änglatrumpet, mina har vuxit jättedåligt i år.

Önskar dig en trevlig helg!

Kram

#5 - - Ninni:

Ohh va duktigt du är...wow bravo. Jag hade kommit igång så bra sen blev jag skitförkyld, naturligtvis:(



Ha en gooo helg, kramen

#6 - - Agneta:

jag blir alltid lika impad över att du orkar och genomför dessa träningspass, önskar att jag hade hälften av din energi

#7 - - Ingela:

Ja, det har varit lite (läs mycket) stressigt ett tag nu... suck men jag börjar komma på fötter igen.

Jo, jag har ibland lösenordsskyddade inlägg för att barnen och vissa andra som jag inte vill ska veta allt för mycket.

Du får gärna lösenordet om du är intresserad

Upp