hemtentan har påbörjats...

Nu är vi snart klara med den första "kursen" på 7,5 poäng, så nu är det dags för hemtenta. Denna har jag nu idag påbörjat och faktiskt redan besvarat 2 av 11 frågor. Så det är väl bara att fortsätta. Ju fortare jag har svarat på alla frågor ju snabbare kan jag sen sätta mig och få ned det till en snygg och bra och begriplig tenta.

Trevlig helg på er alla. Som ni säkert förstår kommer jag nog att vara lite osynlig under helgen, det gäller nog tyvärr era sidor också. Jag kikar säkert in och läser hos er men jag vet inte om jag har tid att kommentera hos alla.
utbildning | |
#1 - - Johanna:

Lycka till med hemtentan:-) Och ha en fortsatt trevlig helg också:-)

#2 - - Ulrika:

Lycka till med hemtentan!

Tyckte precis du började plugga men det har visst gått några veckor. Jag är inte med i tiden just nu. :)

Stora kramar.

#3 - - Anonym:

lycka till med plugget!

vad är det du läser?

#4 - - Anonym:

vad spännande!

#5 - - Sand mellan tårna:

Lycka till!!

#6 - - Lotta:

Lycka till med hemtentan! Jag blir så sugen på att plugga varje gång jag tittar in till dig. Får kolla om jag kan hitta någon trevlig kurs som jag kan gå.

Jag lånade texten av dig med de 18 frågorna.

Ha en trevlig kväll!

Kram

#7 - - Anna:

Vad tycker du om mina nya inköp?

kram

#8 - - anneli mendez:

Lycka till med hemtentan :)



Kika in på mig blogg och skriv vad du tycker!

http://annelimendez.blogg.se :)

#9 - - Anna:

Nu har jag "dagens blogg" på min blogg ! är med vettja :D

he en bra kväll !

#10 - - Pia:

Önskar dig lycka till med tentan!!! Misstänker att vi finns kvar här när helgen är över! ;o)

Sv: Ja, jag undrar oxå om jag ska ta mig igenom Ranelids bok.. Men om inte, jag gav bara en tia för boken.. ingen större förlust alltså! Hahahaha..

#11 - - Anonym:

Lycka till - det kommer säkert att gå jättebra :-)



PS: Jag har också lite dåligt med tid att kommentera, men av en lite annorlunda anledning ;-)

#12 - - Linda:

Usch jag trodde med att jag skulle ha den där veckan... men det var nog spel för gallerian för jag hade bara rosa flytningar. Hatar att ha pcos..

#13 - - Fina Frun:

Men du mååååste kika inn hos mig! ;)

#14 - - pillan:

lycka till

#15 - - maria:

hej fina du :)

här har varit full snurr i flera dar och jag har inte hunnit att höra av mig till dig..sorry !

tänkte kolla om du kunde tänka dig en fika i veckan nu ? tisd, onsd, eller torsdag kanske ? runt halv 4- 4 tiden ?



lycka till med tentan :)

kramen

#16 - - Carina:

Hoppas det har gått bra med hemtentan och att du får njuta av lite ledighet idag!

Kram

#17 - - Agneta:

då hoppas jag att du börjar bli lite färdig med hemtentan nu så att det blir lite söndagsledigt för din/er del med! Lycka till!

Upp