idag slog den till....

Idag vaknade jag helt stel och ledbruten, träningsvärken har slagit till riktigt ordentligt. Jag tyckte väl att det var konstigt att jag inte kände av cyklingen och Yogan så mycket. Men jo nu så, nu visar sig träningsvärken från sin rätta sida. Aj vad ont det gör. Inte nog med att jag alltid har värk i och med min reumatism, träningsvärk ska jag behöva få också. Men ja så är det, tränar man så får man oftast träningsvärk, enkel uträkning egentligen.

Idag ska jag följa med mellandottern, hon ska få tandställning idag. Spännande och lite läskigt, tycker nog både hon och jag.
Vikt och motion | |
#1 - - Sand mellan tårna:

Träningsvärk kommer ju oftast 2 dagar efter vilket man inte tänker på utan är glad dan efter och..."ha, inte ont alls" sen dag två kommer man knappt ur sängen;)

#2 - - Emilia:

Träningsvärk måste vara betydligt skönare värk en reumatismen i alla fall. Har träningsvärk idag jag med kan jag säga... Spinningen tog ;)



Kul att du testat yoga, visst är det skönt?

Kram Emilia

#3 - - Agneta:

uj...det var lääääääääääänge sedan jag hade träningsvärk senast ;-)

men det måste vara bättre att ha det än reumatisk värk om man nu får välja på två onda ting! Trist bara att du har båda...

Upp