Ja sömn gjorde nog susen...

Jag sov till halv 11 och ja sömnen gjorde nog susen, nu mår jag mycket bättre. Jag har gurglat mig med någon äcklig saltlösning som min svärfar rekommenderade, usch vad det var äckligt, men jag tror att det är bra för halsen. Jag har märkt att jag lätt får halsfluss efter mina senaste halsoperationer, det är som om halsen blivit mera mottaglig för baciller efter dom på något sett. Och varje gång som jag träffar min halsläkare så glömmer jag att prata om detta problem, så typiskt. Men jag har ju ärr i luftrören som bildar som små fickor och ärr på stämbanden, allt detta efter min trakeotomi och den misslyckade intuberingen som jag hade när jag var barn. Ni kan läsa min historia här.

Idag vill dottern att jag följer med på Yoga, jag får se om jag fixar det idag. Jag tror nog att jag följer med och gör det som jag orkar på Yogan. Det är så skönt efteråt i kroppen efter ett Yoga pass, tyvärr går jag allt för sällan på det. Egentligen skulle jag både vilja och behöva gå i alla fall 1 gång i veckan på Yoga, men veckorna rusar iväg och jag missar Yogapassen. Men idag blir det nog Yoga 1.

"Yoga 1
Lugnt och meditativt
Klassiskt yogapass med fokus på andning, balans och styrka - och att uppleva. Livskraft i lugn och kravlös atmosfär."
livet | |
#1 - - Moa:

Nu har jag länkat dig i min blogg, eftersom du hjälpte till att rösta på mig i en fototävling för några veckor sedan! Länkningen är mitt sätt att säga tusen tack! :)



Ta hand om dig

#2 - - Ninni:

Fy va jobbigt med halsinfektioner:(

Jag vill också gå på Yoga, men kommer inte till skott.



Ha en skön söndag..kramen

#3 - - ♥ Carina ♥:

Det sägs ju att sömn är bästa medicinen och det ligger nog något i det.

Fortsätt krya på dig, och en solhälsning gör kanske susen ;)

#4 - - Sand mellan tårna:

Va skönt att du är bättre. Förr hade jag halsfluss ofta men nu har jag itne haft det på flera år. Att gurgla med saltlösning smakar apa men är kanon. Tar död på alla baskelusker:)

#5 - - Emilia:

Sömn hjälper mot det mesta :) skönt att du är bättre!!

Kram

#6 - - Kristina:

Jag läste berättelsen om din födelse och uppväxt, vilken tråkig start du fick i livet! Det var fint skrivet av dig.

Kram

#7 - - erika:

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=7D :)))

även om det är jul först om 3 månader :(((

#8 - - Marie-Louise:

Erika: Lite väl dyrt för en julklapp va ;)

#9 - - Agneta:

skönt att halsontet gick över, alla verkar dock var mer eller mindre sjuka just nu så det gäller att ducka för alla baciller sm far rundor.

Yoga har jag aldrig provat, skulle kanske göra det någon gång?!

#10 - - erika:

när är den billig dåå?



sv: ja från vår kvällspromenad.

Upp